2014. február 17., hétfő

Mopsztotem....





Aki ismer tudja, hogy totálisan és menthetetlenül mopszos vagyok... :)
Igen, a mopszos egy külön faj... 

Régóta tervezgettem, hogy lesz egy ilyen karkötőm, csak még kellett egy kis "valami".
Végül a barangolás csodája meghozta ezt is.... az rajzoló munkái nagyon tetszenek, fantasztikusan jól adják vissza a rajzokkal milyenek is ezek a kis "vérebek". 
A csontot meg egyszerűen bele kellett, hogy csempésszem valamilyen formában.

Ezúton is köszönöm... 
Az oldal: Bah Humpug
Az eredeti kép, amiről készítettem.

2 megjegyzés:

Amy's írta...

Fantasztikusan aranyos karkoto,es az a kapocs pedig egyszeruen tokeletes !

Maszatka1 írta...

Nagyon-nagyon ügyes vagy, hogy igy meg tudtad oldani ezt a mopsz kérdést.Én is kutyás vagyok meg macskás is, igy megértem a szeretetedet. A csont meg egyenesen telitalálat. Egyszóval aranyos kis karkötő lett.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...